Congrés d’Instal.lacions en l’Edificació C N I – Gremi | 9 de maig | Madrid

16/04/2019

Congrés d’Instal.lacions en l’Edificació organitzat per la Confederación Nacional de Instaladores –  C N I  amb la participació de totes les associacions que formem part de la confederació:

Dia:     9 de maig, dijous
Lloc:    IFEMA – Sala Retiro, 1ª planta La Avenida, Avenida Partenón, 5 ;  28042 Madrid
Horari: De 10:20 a 18:30

Dins del PROGRAMA hi ha diverses conferències i taules debat sobre temes d’interès. El Gremi hi participa amb la ponència d’una empresa agremiada. També hi haurà ponències de representants dels ministeris d’Indústria i Transició Ecològica que ens parlaran de noves lleis publicades recentment o a punt de publicar-se.

Resum de temes que es tractaran: Impacte socioeconòmic del sector de les instal·lacions, El futur de la climatització i refrigeració el marca Europa, Novetats del nou Reglament de Seguretat d’Instal·lacions frigorífiques, Normativa europea i nacional en gasos fluorats: novetats i calendari de prohibicions, Comptadors de consum, novetats, Etiquetatge energètic i etiqueta de conjunt, Indústria 4.0: Oportunitats i Reptes, Gestió de residus, Autoconsum elèctric, Bomba de calor aerotèrmica amb suport de fotovoltaica i Ventilació i alta eficiència energètica.

Enllaç a Inscripcions.  Més informació, a la secretaria gremial