BDR Thermea, grup del que forma part BAXI, adquireix el 25 per cent de G.I. Holding, propietari de CLINT, KTK KLIMATECHNIK, NOVAIR i MONTAIR

03/10/2023

BDR Thermea Group reforça la seva associació estratègica amb G.I. Holding, ampliant la seva oferta de solucions de climatització per a aplicacions comercials i industrials

BDR Thermea Group, proveïdor mundial de solucions intel·ligents de climatització, ha adquirit una participació del 25% a G.I. Holding, líder del mercat en solucions de climatització comercial i industrial alimentades per energies renovables.

Amb seu a Latisana (Itàlia), G.I. Holding fabrica i comercialitza diferents gammes de bombes de calor, refredadores, unitats de tractament d’aire, rooftops i fancoils amb les marques CLINT, KTK KLIMATECHNIK i NOVAIR. L’empresa també ofereix sistemes de refrigeració a mida per a sales de servidors i aplicacions de refrigeració d´IT amb la marca MONTAIR, i està especialitzada en l´ús de refrigerants naturals i de baix potencial d´escalfament global (GWP).

G.I. Holding té 300 empleats i fàbriques a Itàlia i Hongria. Les seves solucions es venen a més de 70 mercats. A l’associació, G.I. Holding i les seves marques continuaran operant amb els noms actuals.

L’associació estratègica permet a BDR Thermea Group ampliar l’oferta de solucions de calefacció i refrigeració comercials, industrials i residencials per a múltiples habitatges i proporcionar la tecnologia punta de G.I. Holding a clients de més mercats. Les empreses també col·laboraran en R+D per ampliar la seva cartera de solucions.

Joan Blanch, Director General de BDR Thermea Group a Espanya i Portugal, comenta l’acord: “Gràcies a aquesta associació, accelerem les nostres capacitats per oferir millors productes als nostres clients. La transició energètica està en ple apogeu i les solucions d’aerotèrmia tindran un paper important en la descarbonització de la calefacció i la refrigeració.”

Pel que fa a BAXI

BAXI, companyia líder i referent en solucions de climatització, és una empresa integrada al grup BDR Thermea, amb presència i fàbriques a Europa. A Espanya i Portugal BAXI compta amb 1.300 col·laboradors i un volum de negoci de 220 milions d’euros, incloent-hi tota la xarxa de Servei Tècnic Oficial vinculada a la marca. Disposa d’una planta de producció d’equips d’energia solar a Castellbisbal (Barcelona), seus corporatives a Madrid, Barcelona i Lisboa, instal·lacions logístiques a La Pobla de Claramunt (Barcelona) i quatre centres de formació a Madrid, Barcelona, Oviedo i Leiria (Portugal). El desembre del 2021 va formalitzar l’adquisició de Hitecsa i Adisa, ara en ple projecte d’integració.

La firma es caracteritza actualment per la seva innovació i la seva aposta per l’eficiència i les energies renovables, essent l’exportador més gran de panells solars del nostre país. BAXI ofereix solucions avançades de climatització, tant per aplicacions residencials com instal·lacions terciàries, que garanteixen la màxima eficiència energètica i confort tèrmic: calderes de condensació, panells solars, bombes de calor, emissors i equips d’aire condicionat, entre d’altres productes.

Per a més informació

Laura Serra – Laura.serra@baxi.es   |   T. +34 902 89 80 00 (10220)   |   M. +34 690 25 09 47