Carrer Onze de Setembre, 42, 08170, MONTORNES DEL VALLES, España

Tlf. Oficina – 93 568 39 19

Tlf. 24h – 902 539 789

COMERCIAL SOLA – SOLA MARIN, JOAN

Comercial Solà és una empresa de climatització a nivell industrial i residencial amb més de 40 anys d’experiència. Servei professional i a mida de les necessitats. Instal·lacions de calefacció, aire condicionat, manteniments industrials i energies renovables.

A Comercial Solà els hi oferim una varietat de serveis enfocats a augmentar el rendiment dels seus sistemes de climatització evolucionant cap a energies verdes i renovables, que ofereixen solucions sostenibles per un món en canvi constant. Treballem amb les millors marques del sector per oferir la millor qualitat al millor preu.

CALEFACCIÓ

Realització de instal·lacions i manteniment en equips de generación de calor amb les següents característiques:

• Instal·lacions de calefacció a nivell industrial i particular.
  • Instal·lacions de terra radiant.
  • Estudis i projectes d’enginyeria segons necessitats.
  • Contractes de manteniment

AIRE CONDICIONAT

Som experts en projectes de tractament d’aire a nivell industrial i residencial així com en equipaments públics. Per això us oferim les millors marques i el millor servei técnic comercial per tal de trobar el sistema que mes us encaixa:

• Instal·lació d’equips d’aire condicionat en tecnologia split, cassette o conductes.
  • Capacitat d’estudi d’enginyeria per realitzar projecte a mida amb certificació.
  • Manteniment industrial de grans centres logístics o industrials d’equipament de climatització per fabrica o oficines.

MANTENIMENTS INDUSTRIALS FACILITY SERVICES

En una instal·lació és tant important la qualitat dels productes i el muntatge d’aquests com la cura periòdica dels elements que la conformen. A Comercial Solà donem molta importància a les revisions i manteniments d’instal·lacions, facilitant l’allargament de la vida útil dels aparells i així proporcionant un estalvi a llarg plaç pels nostres clients.

Oferim nombrosos serveis amb diferents tarifes tant per a empreses més petites con per grans corporacions. Informis sense cap compromís de les nostres ofertes i buscarem el servei més economic i rentable que s’adapti a la seva empresa.

Alguns exemples de manteniments son la tipologia d’empreses detallades a continuació com a mostra de la nostra amplia activitat professional:

• Ajuntaments: Manteniment general de tots els edificis municipals, tant en aire condicionat com en calefacció.
  • Centres Residencials de la Tercera Edat: Manteniment general de tots els edificis municipals, tant en aire condicionat com en calefacció.
  • Centres Logístics de Alt Rendiment: Manteniment de les seves instal·lacions d’aire condicionat en màquines de producció i oficines a les seves fàbriques.
  • Centres de producció amb Climatització Controlada : Manteniment normatiu segons indicacions del client per industries farmaceutiques, d’alimentació o química. Instal·lacions i manteniment de màquines d’aire condicionat de les oficines de control i gestió.

Tlf. 24h – 902 539 789

Tlf. Oficina – 93 568 39 19