Carrer Montseny, 15, 08338, PREMIA DE DALT, España

SERVIMARC – SERVEIS INSTAL·LACIONS MARESME ARC, S.L.

Empresa Dedicada a Instal·lació i Manteniments de: Climatització, Calefacció, Ventilació Energia Solar, Etc.

Empresa amb més de 20 anys d’experiència en el mercat , dedicada íntegrament a la reparació i instal·lació d’Aire condicionat – Calefacció – Ventilació tant en l’àmbit comarcal, com a nacional i internacional, autoritzada pel ministeri d’indústria i energia i pel departament de la Generalitat de Catalunya com a empresa instal·ladora i mantenidora d’Instal·lacions de climatització .

A causa del tipus de client amb el qual comptem, ens hem especialitzat en grans muntatges en molt curt període de temps el nostre currículum abasta des d’Instal·lacions en l’àmbit nacional com a muntatges en diversos països d’Europa, tot això amb personal altament qualificat i amb els corresponents carnets d’instal·lador-mantenidor de climatització en la majoria dels nostres operaris.

SERVIMARC Disposa de personal especialitzat en diferents àrees de treball, permetent així major flexibilitat i solucions ràpides i efectives en la realització d’instal·lacions, reparacions, i manteniments.
D’altra banda, la concepció de la nostra organització permet adaptar-se a les necessitats específiques de cada client, oferint una vegada finalitzada la instal·lació passar a un contracte de manteniment preventiu i revisions periòdiques d’aquesta instal·lació.
L’experiència acumulada i el rigor professional de la nostra Empresa són el nostre major valor, i la garantia d’aquest és la que ens proporcionen, les nostres realitzacions a Espanya i Europa, totes elles per encàrrec d’empreses de prestigi que han confiat en nosaltres.