Josep Estivill, 31, Bis, Local 2 08027 Barcelona

QUÀNTICA INSTAL·LACIONS, S.L.

Enginyeria i instal·lacions de calefacció, climatització, gas, electricitat, petrolíferes (dipòsits de gasoil), frigorífiques, sistemes de protecció contra incendis, equips a pressió i tractaments legionel·la.

És una empresa catalana, que neix per l’especialització tant en obres com en el manteniment d’edificis i instal·lacions hospitalaries amb experiència de més de 45 anys; Conservació d’edificis, obre, instal·lacions i equipaments dels centres residencials, administratius i hospitalaris al seu carrec, amb l’objectiu d’assegurar la disponibilitat de les seves prestacions.

Dins de la programació de les obres assignades, la empresa es planteja els següents objectius prioritaris, sempre dins del marc de la concepció de la realització d’un servei de qualitat:

Portar a terme les seves activitats millorant contínuament el nivell de qualitat, situant-se un pas per davant a les expectatives dels clients.
Treballar per ser una organització líder a la zona dins del sector.
Assegurar, a través del compromís de qualitat, els serveis que ofereix així com la qualificació e implicació dels empleats i l’enfocament als clients.
Guiar a la Propietat i treballar conjuntament per a la racionalització dels recursos, a través d’una gestió adequada i amb el objectiu de disminució contínua de incidències.
Proporcionar a la Propietat la informació adequada i en el temps oportú sobre els béns a conservar, del programa desenvolupat i dels resultats obtinguts.
En obres petites, la planificació avanç de l’obra i les respostes a les variacions de la planificació han de ser rapides i la planificació ha de ser executada abreujant el nombre més gran de passos comuns, sense descuidar conclusions i resolucions essencials al desenvolupament de la planificació.
En obres amb pressupostos controlats, és essencial no desprendre recursos en activitats que no portin beneficis immediats o que, perque tenen estructures pesades, no siguin capaces de respondre a les sol·licituds de l’obra.