Calle D, Sector B, nº 49-51, P.I. Zona Franca 08040 Barcelona

FCC Medio Ambiente Sede central (Madrid)
Avda. Camino de Santiago, 40 28050, Madrid

FCC MEDIO AMBIENTE, S.A.U.

FCC Medi Ambient és l’empresa que vertebra els serveis mediambientals que Grup FCC presta des de fa més de 120 anys. L’empresa atén més de 60 milions de persones en 5.200 municipis de tot el món, acomplint activitats de neteja viària, recollida i transport, tractament i eliminació de residus, manteniment de zones verdes, manteniment de xarxes de clavegueram, neteja de platges, neteja d’edificis, manteniment d’instal·lacions, enllumenats públics i serveis d’eficiència energètica, entre altres, la qual cosa la converteix en l’empresa de serveis mediambientals número u a Espanya i una de les primeres en l’àmbit mundial.

L’empresa, que és present a Barcelona des de 1911, FCC Medi Ambient presta serveis de neteja, manteniment integral i gestió energètica a més de cinc milions de persones, conjugant la tecnologia amb la gestió de personal, i promovent la inclusió sociolaboral de col·lectius vulnerables a través de Centres Especials d’Ocupació i Formació. La delegació d’FCC Medi Ambient a Barcelona Capital i Balears fa aquests serveis en tota Catalunya des de 2005, actualment atén una superfície d’1.370.000 m² i compta amb una important cartera de clients, com l’Institut Català de la Salut, Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Consorci d’Educació, Ciutat de la Justícia i municipis com Santa Susanna o Sabadell.