Sant Eusebi, 53, local 3 Barcelona 08006

CLIMATIZACION AIR SAT, S.A.

Empresa instal·ladora autoritzada.

Instal·lacions d’aire condicionat domèstic i locals comercials.

Prestacions de serveis d’assistència tècnica (servei post-venda) per a unitats de condicionament d’aire, climatització, calefacció, ventilació, tractament d’aire, humidificadors i deshumidificadors de marques com Roca York (servei oficial), LG, Mitsubishi, Daikin, General, Fujitsu, Carrier, Hitachi, Sanyo, Panasonic, Hitecsa i altres.

Empresa instaladora autorizada.Instalaciones de aire acondicionado doméstico y locales comerciales.

Prestaciones de servicios de asistencia técnica para unidades de acondicionamiento de aire, climatización, calefacción, ventilación, tratamiento de aire, humidificación y deshumidificación de marcas como Roca York (servicio oficial), LG, Mitsubishi, Daikin, General, Fujitsu, Carrier, Hitachi, Sanyo, Panasonic, Hitecsa, etc.