Carrer d'Amílcar, 56-58, Local 2, 08031 Barcelona

THERMIK DAMASER, S.L.

Thermik és una empresa especialitzada en el muntatge i manteniment de tot tipus d’instal·lacions a Comunitats de Propietaris, Hospitals, Hotels, Col·legis, Laboratoris, …

Comptem amb més de 30 anys d’experiència al sector, amb un equip jove, dinàmic i altament qualificat en constant formació, adaptant-nos a les normatives vigents per a la prestació de qualsevol dels nostres serveis en instal·lacions industrials i domèstiques:

Calefacció

Solucions per a tot tipus d’instal·lacions minimitzant el cost i consum energètic proporcionant el màxim rendiment i confort. Centrem la nostra activitat tant en la instal·lació com en el manteniment i la reparació dels sistemes de calefacció domèstics, comercials i industrials.

Calderes

Estudiem les necessitats dels nostres clients per oferir la marca i el model de caldera més adequat per aconseguir un rendiment excel·lent gràcies a l’aprofitament de la calor generada en la condensació dels vapors de l’aigua.

Repartidors de Costos

Ajudem els edificis amb Aigua Calenta Sanitària i Calefacció Centralitzada a aconseguir el mesurament de consum real per habitatge adequant-se a les normatives recents d’estalvi energètic.

Aigua Calenta Sanitària

L’Aigua Calenta Sanitària suposa fins a un 26% de consum energètic, per això treballem per treure el màxim partit del sistema de producció d’aigua calenta tant en instal·lacions domèstiques com industrials i comunitàries.

Gas

Realitzem tota mena d’instal·lacions de gas domèstiques i industrials, entre els nostres serveis oferim: Detecció de fuites, reparació i modificació de canonades, correcció d’anomalies, altes de gas, anàlisi de combustió i certificats de revisió.

Climatització

Garantim la màxima qualitat en equips de climatització buscant en tot moment optimitzar l’eficiència energètica de les instal·lacions i la reducció de l’impacte mediambiental per aconseguir un entorn confortable.

Legalització

Disposem d´un equip qualificat per a la legalització de qualsevol tipus d´instal·lació amb el millor servei i rapidesa, atenent a la demanda dels diferents reglaments per complir la normativa vigent.

Energies Renovables

L’ús de les energies renovables contribueix a potenciar l’autoconsum de manera il·limitada sense generar residus pensant en el mínim impacte mediambiental. Les plaques solars són les grans protagonistes transformant la radiació solar en electricitat, aigua calenta i calefacció.

Instal·lacions Industrials

Thermik treballa en instal·lacions industrials d’aigua, gas, calefacció, climatització, xemeneies d’evacuació i manteniment de les mateixes, a hospitals, col·legis, laboratoris, hotels, comunitats de propietaris, etc.