Cantabria, 6, local 17 Barcelona 08020

ARIZA I LLOPART ASSOCIATS, S.L.

Serveis

• Gas: Instal·lacions, reparacions i manteniment. Solucions globals per a qualsevol tipus de client
  • Legionel·la: Regulació i control. Neteja i desinfecció.
  • Calefacció/ACS: Substitució de calderes i cremadors. Projectes de calefacció i ACS. Transformacions de sales de calderes. Instal·lacions de xarxes de distribució de ACS
  • Fred/Climatització: Instal·lacions de climatització en edificis. Renovació sales de màquines (grups frigorífics). Regulació inteligent. Bomba de Calor. Deshumectació. Depuració d’aire. Torres de Refrigeració. Sales blanques. Projectes de climatització.
  • Aigua: Instal·lació de lampisteria. Reparacions urgents de tot tipus de material (coure, ferro, PVC.). Projectes a mesures (particulars, empreses.). Tractaments per instal·lacions hidràuliques. Regulació intel·ligent.
  • Renovables: Instal·lació plaques fotovoltaiques. Instal·lació plaques solars tèrmiques ACS. Reparació i manteniment. Projectes a mesura (particulars, empreses.)
  • Electricitat: Instal·lacions elèctriques. Reparació i manteniment. Projectes a mida (particulars, empreses.)
  • Fred industrial: Cambra de fred. Intercanviadors. Càmeres de conservació i congelació. Vitrines

Servicios

• Gas: Instalaciones, reparaciones y mantenimiento. Soluciones globales para cualquier tipo de cliente
  • Legionela: Regulación y control. Limpieza y desinfección.
  • Calefacción/ACS: Sustitución de calderas y quemadores. Proyectos de calefacción y ACS. Transformaciones de salas de calderas. Instalaciones de redes de distribución de ACS
  • Frío/Climatización: Instalaciones de climatización en edificios. Renovación salas de máquinas (grupos frigoríficos). Regulación *inteligent. Bomba de Calor. *Deshumectació. Depuración de aire. Torres de Refrigeración. Sales blancas. Proyectos de climatización.
  • Agua: Instalación de fontanería. Reparaciones urgentes de todo tipos de material (cocer, hierro, *PVC.). Proyectos a medidas (particulares, empresas.). Tratamientos por instalaciones hidráulicas. Regulación inteligente.
  • Renovables: Instalación placas fotovoltaicas. Instalación placas solares térmicas ACS. Reparación y mantenimiento. Proyectos a medida (particulares, empresas.)
  • Electricidad: Instalaciones eléctricas. Reparación y mantenimiento. Proyectos a medida (particulares, empresas.)
  • Frío industrial: Cámara de frío. *Intercanviadors. Cámaras de conservación y congelación. Vitrinas