Acord d’intermediació laboral amb Helpoint Serveis

30/08/2019

El Gremi de calefacció, ventilació i aire condicionat ha signat un acord d’intermediació laboral amb Helpoint Serveis per gestionar les ofertes i demandes dels professionals en l’àmbit de Catalunya.

El Gremi, dona resposta als agremiats donada la demanda de professionalització; acordant amb Helpoint Serveis, agència de col·locació acreditada pel SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) especialitzada en perfils d’oficis, l’encàrrec d’intermediació laboral.

L’evolució del sector posa de manifest la necessitat de personal qualificat, fet que es traduirà en un increment progressiu de la contractació. Els agremiats ja poden gestionar les seleccions de professionals a partir de la consultoria Helpoint Serveis i els candidats poden cercar feina o millorar l’actual.

Helpoint Serveis, va néixer fa 15 anys com una empresa especialitzada en la selecció i gestió de treballadores de la llar, donada la necessitat d’un servei professional i de garantia per la seva família, amb un tracte humà i de proximitat. Des de fa 10 anys, i a petició dels propis clients, Helpoint Serveis va ampliar els seus serveis en l’àmbit empresarial, especialitzant-se en: la selecció i gestió de persones, l’externalització del departament de Recursos Humans, l’assessorament laboral i l’estudi/anàlisi organitzacional, mantenint la mateixa essència de proximitat i responsabilitat.

Una agència de col·locació que té la voluntat de proporcionar als agremiats perfils professionals d’acord als seus requeriments i necessitats, atesa la demanda existent al sector.

Un acord que fa palesa la implicació i millora per gestionar les activitats d’intermediació laboral i promoure la qualificació professional del gremi, alhora que nodrirà la borsa de treball que permetrà als professional dels sector disposar d’un punt de cerca per canviar i/o millorar laboralment.

Enllaç web: www.helpointserveis.com